Instagram czy Facebook dla reklamowania usług fryzjerskich?

Czy w obecnych czasach lepszy jest Instagram czy Facebook dla reklamowania usług fryzjerskich?

Prowadzisz salon fryzjerski i szukasz rozwiązania umożliwiającego Ci stały kontakt z klientami oraz pozwalającego budować grono obserwatorów, którzy w przyszłości skorzystają z Twoich usług? Social media to doskonały pomysł, aby promować swoją markę i zwiększać jej świadomość. Zastanawiasz się, którą z platform wybrać — Instagram czy Facebook? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się najważniejszych informacji na temat najlepszej platformy do reklamowania usług fryzjerskich!

 

reklamowanie usług fryzjerskich

 

Instagram czy Facebook — który lepszy dla salonu fryzjerskiego?

Facebook od lat jest platformą, która wciąż zdobywa coraz większe grono użytkowników. Można na nim stworzyć konto nie tylko prywatne, ale także firmowe. Otwiera to nowe możliwości przed wszystkimi markami, które szukają potencjalnych klientów, chcących skorzystać z ich usług. Jest dobrze znany zarówno przez młodsze, jak i nieco starsze osoby, dlatego świetnie sprawdzi się zarówno dla mniejszych, jak i większych salonów fryzjerskich. Warto jednak zauważyć, że jest lepszym narzędziem do komunikacji z osobami od 30. roku życia. Znajdziemy na nim specjalne miejsce do umieszczenia najważniejszych danych takich jak adres, numer telefonu, mail, godziny otwarcia, link do strony internetowej czy zakres usług. Ze względu na swój charakter, Facebook znacznie lepiej sprawdzi się jako narzędzie do kontaktu ze starszymi użytkownikami — na nim bardziej niż na Instagramie liczy się słowo pisane. Co więcej, można organizować na nim różnego rodzaju wydarzenia, w których mogą wziąć udział obserwujący.  

Instagram to natomiast platforma opierająca się głównie na fotografiach. Dlatego tak ważne jest, aby publikowane zdjęcia były wysokiej jakości, angażujące tym samym użytkowników, chcących skorzystać z Twoich usług. Większość osób korzystających z Instagrama to ludzie młodzi, poniżej 30. roku życia, dlatego wybierając tę platformę, musimy mieć pewność, że właśnie takimi osobami są klienci naszego salonu fryzjerskiego. Podobnie jak na innych platformach, także tutaj możliwe jest publikowanie relacji oraz postów, a także umieszczanie komentarzy przez internautów.  

Jeśli nie chcemy postawić wyłącznie na jedną z wyżej wymienionych platform, alternatywnym rozwiązaniem jest połączenie obu tych mediów. Meta umożliwia bowiem połączenie kont i dodawanie postów oraz relacji na dwóch platformach jednocześnie. Prowadzisz salon fryzjerski i szukasz rozwiązania umożliwiającego Ci stały kontakt z klientami oraz pozwalającego budować grono obserwatorów, którzy w przyszłości skorzystają z Twoich usług? Social media to doskonały pomysł, aby promować swoją markę i zwiększać jej świadomość. Zastanawiasz się, którą z platform wybrać — Instagram czy Facebook? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się najważniejszych informacji na temat najlepszej platformy do reklamowania usług fryzjerskich!


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl